Nou servei d’impressió

A partir del mes de febrer, la Universitat disposarà d’un nou servei d’impressió. Aquest nou servei permet la impressió, el copiat i l’escaneig mitjançant un conjunt d’equips d’impressió que estaran distribuïts pels diferents centres de la Universitat.  L’empresa contractada per la UB per a prestar el servei és SEMIC sota la marca JustPrint.

Hi haurà 2 tipus d’impressió:

• Impressió retinguda: la impressió es manté retinguda fins que l’usuari s’identifica i allibera els treballs que ha enviat a imprimir prèviament. Aplica principalment a les impressores de passadís.
  • Impressió directa: els treballs surten directament per les impressores. Aplica principalment a les impressores de despatx.

Els equips d’impressió són del fabricant HP i s’han assignat a les diferents ubicacions segons les necessitats específiques del personal que els utilitzen.

Aquestes impressores s’incorporaran a tots els edificis de la UB progressivament. L’empresa SEMIC serà l’encarregada d’instal·lar i verificar les instal·lacions de les impressores en els equips de l’usuari.

També es programaran unes sessions formatives obertes per a tothom per conèixer com funcionen les noves impressores.

Aquest nou model d’impressió centralitzada  presenta importants millores:

• Tots els treballs que s’envien a imprimir circulen de manera encriptada per garantir la màxima seguretat i confidencialitat de la informació.
  • La impressió retinguda garanteix la privacitat dels treballs i ens permet recollir els treballs en diverses impressores del nostre edifici.
  • Racionalització en el nombre d’impressores.
  • Simplicitat en la gestió: facturació, reposició de fungibles, homogeneïtzació dels equips d’impressió…
  • Optimització dels costos d’impressió: reducció del consum elèctric, reducció del consum de paper.

Trobareu més informació en el nostre web, per qualsevol consulta també us podeu adreçar al PAU.