Adobe Acrobat DC 2015 caducarà aviat

La llicència del programa Adobe Acrobat Pro DC 2015 caducarà el pròxim 1 de desembre d’enguany  i aquesta versió no serà renovada, ni per a la versió MS Windows ni per a macOS.

Si treballes amb aquesta versió, cal que l’actualitzis a  la versió Adobe Acrobat DC 2017, amb llicència vàlida fins a l’1 de desembre de 2020.

En el cas d’equips amb MS Windows on s’inicia sessió mitjançant el Directori Actiu (consulta la següent ajuda per saber-ho), des de l’Àrea TIC programarem l’actualització de forma remota. De manera que t’apareixerà una finestra emergent com la de la imatge on podràs escollir si actualitzar l’Adobe ara o posposar-ho.

En cas contrari, caldrà que demanis la versió  Acrobat DC 2017 des del Catàleg de programari per descarregar-la i instal·lar-la. El mateix instal·lador està configurat perquè desinstal·li automàticament qualsevol versió anterior.

El primer cop que obrim l’Adobe Acrobat DC 2017, ens demanarà escollir l’idioma de l’aplicació.

Consulta més informació aquí o contacta amb el PAU.