Comença la migració a la plataforma de missatgeria Exchange 2010

Segons l’anunci del Comissionat del passat 20/6/2011 ja s’ha començat la migració de la plataforma de missatgeria actual a la nova plataforma de missatgeria electrònica basada en Exchange 2010.

En aquesta primera fase es migraran els usuaris amb càrrecs directius a la Universitat que esperem acabi a final d’any.

Moltes de les preguntes més habituals sobre el projecte les trobareu a la web de comunicació del projecte edaU amb ajudes i vídeos informatius, també podeu deixar el vostre parer o suggeriments:  http://www.ub.edu/e-dau .

Us animem a millorar el projecte amb la vostra participació.

Un comentari a “Comença la migració a la plataforma de missatgeria Exchange 2010

1. Hola,
    busquem un estudiant d’informàtica que vulgui fer un projecte d’aplicacions per a mòbils com a partner. Sóm un grup d’amics que pensem fer algunes aplicacions i voldriem d’algun estudiant d’informàtica que vulgui ajudar-nos formant part de tot el projecte.
    Si us interessa, si us plau envieu correu a: miquel.casamada@gmail.com