Disponible la nova aplicació per a mòbils del Campus Virtual

Ja està disponible la nova aplicació per a mòbils del Campus Virtual de la Universitat de Barcelona que permet, entre altres coses:

• Navegar pels continguts dels cursos on l’alumne està matriculat
  • Consultar les qualificacions obtingudes
  • Descarregar els materials per consultar-los fora de línia.
  • Rebre notificacions instantànies
  • Veure els fòrums i el calendari

appcampusvirtual-catL’aplicació ha estat desenvolupada per l’Àrea TIC de la Universitat de Barcelona dins del projecte de mobilitat de la UB i és una adaptació de l’aplicació oficial «Moodle Mobile».

Podeu descarregar-vos l’app per a  dispositius Android  o per a dispositius iOS amb l’identificador i la contrasenya que empreu per entrar al Campus Virtual.

Tingueu en compte que no totes les funcionalitats del Campus Virtual estan disponibles des de l’aplicació mòbil.

Si teniu qualsevol dubte, podeu contactar amb el servei d’ajuda a través del Portal del Campus Virtual.