Dos milions de notificacions enviades a l’aplicació mòbil UB Avisos de Qualificacions

Hem superat els dos milions de notificacions enviades de l’aplicació mòbil UB Avisos de qualificacions.

L’aplicació mòbil UB Avisos de Qualificacions permet a l’alumne rebre avisos sobre les seves qualificacions en el moment en què s’incorporen a l’expedient acadèmic o bé avisos referents a la reclamació de documentació de la seva beca de col·laboració UB o referents a modificacions de matrícula derivats de la resolució d’una beca general o de mobilitat. Igualment permet consultar l’expedient acadèmic de tots els cursos de l’alumne.

Els avisos es notifiquen al mòbil utilitzant el servei de notificacions Push dels dispositius. Aquestes notificacions arriben al mòbil sense necessitat que des del dispositiu es faci cap acció.

Des de la seva publicació, el juny de 2012, l’aplicació ha enviat més de dos milions de notificacions.

Les notificacions s’envien durant tot l’any i són els mesos de febrer i juliol els que presenten major activitat, coincidint amb l’època d’exàmens i actualitzacions d’actes. El juliol de 2016 es van enviar 157.799 notificacions i durant el febrer de 2017 van ser 116.839. En total, s’han enviat 426.724 en els últims 12 mesos.

L’aplicació està disponible per a dispositius Android i iOS(iPhone/iPad) i es pot descarregar en