El correu dels alumnes ja està migrat

Durant aquestes últimes 3 setmanes, a un ritme de 30.000 alumnes per setmana, s’ha migrat tot el correu dels alumnes al núvol.

Gràcies a un conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i Microsoft, a partir d’ara els estudiants de la UB poden gaudir de l’Office 365 Suite per accedir al núvol de l’alumnat de la Universitat.

Durant el procés de migració, 2 dies abans que el correu de l’estudiant es migrés, aquest estudiant era notificat de la migració. Aquells alumnes que tenien contactes creats en el webmail antic, en accedir al nou correu, ja disposaven d’un correu de benvinguda amb un adjunt on constaven els seus contactes.

La migració s’ha dut sense incidències remarcables. Només queda un petit romanent d’alumnes, que, en haver-se matriculat durant aquestes últimes 3 setmanes després de més de 2 anys de no estar matriculats en la UB, no han pogut entrar de manera automàtica en tot el procés. Aquests alumnes es migraran durant aquesta setmana.

correuAlumnesLes consultes i dubtes que s’estan derivant del canvi de plataforma de correu, amb el suport de l’Àrea de Tecnologies, s’estan vehiculant a través del SAE (Servei d’Atenció a l’Estudiant)  que disposa d’una secció de preguntes freqüents consultables des de l’adreça http://www.ub.edu/monub/ajuda/ secció Correu al núvol.

2 comentaris a “El correu dels alumnes ja està migrat

1. Hola, no he Podido entrar al correo electrónico de la UB porque me dice que mi nombre de usuario y/o contraseña son erróneos pero están bien… No se quedo hace para acceder.

Gracias.