El nou model d’impressió ja s’està desplegant

Ja estem desplegant les noves impressores en els diferents edificis de la Universitat. S’ha fet el desplegament al Pavelló Rosa, a la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació i pròximament es desplegaran les dels edificis de Balmes 18, Balmes 21 i Gran Via, així com Bellvitge.

A mesura que tenim  programades  les instal·lacions per edifici, les anem publicant en el panel d’avisos del nostre web però també rebràs uns correus informatius els dies previs a la instal·lació de les impressores en el teu edifici.

En aquesta entrada volem aclarir alguns dubtes que ens han arribat i ho fem en mode pregunta resposta.

• Quan s’instal·len les noves impressores en el meu edifici?
    • Uns dies abans de començar el desplegament, els usuaris de l’edifici rebreu dos correus informatius, un primer correu amb informació general i dies després un altre amb el calendari específic de les instal·lacions.
  • Jo estic a l’edifici i no he rebut cap correu informatiu, en canvi els meus companys sí
  • Al Directori no estic ubicat correctament
    • Si ets personal fix PAS o PDI és el Servei de Personal qui pot fer la correcció. Envia un correu a perseu@ub.edu sol·licitant el canvi.
    • Si ets personal col·laborador, contacta amb el PAU.
  • Qui vindrà a instal·lar les noves impressores?
    • L’empresa encarregada d’instal·lar i verificar les instal·lacions de les impressores és SEMIC. Els tècnics de SEMIC s’identificaran amb una targeta amb el seu nom, foto i nom de l’empresa.
  • Quin és l’horari d’actuació dels tècnics de SEMIC?
    • L’horari previst és de 8:00h. a 17:00h., durant tot el dia els tècnics estaran fent les instal·lacions en la unitat/s fixades.
  • Cal que estigui presencialment el dia programat per la instal·lació?
    • Sí, ja que caldrà que t’identifiquis en el teu equip perquè el tècnic pugui instal·lar i verificar el bon funcionament de la impressora.
  • Tinc un horari molt limitat el dia previst de la instal·lació o no hi seré
    • Si el dia proposat no hi seràs o només tens una franja horària limitada de disponibilitat, envia un correu a desplegamentimpressio@semic.es per avisar i poder reprogramar un nou horari.
    • Potser l’empresa SEMIC t’oferirà la possibilitat de fer-te un control remot per fer la instal·lació.
  • I què passa amb les impressores actuals?
    • Durant els dies programats, les impressores actuals poden no funcionar mentre els tècnics de SEMIC fan la instal·lació d’impressores del nou servei. En acabar el desplegament, es retiraran les impressores actuals que no pertanyin al servei d’impressió.
  • Perquè uns companys tenen les impressores instal·lades el primer dia de la instal·lació i altres no?
    • Si el teu equip té sistema operatiu Windows i és gestionat pel Directori Actiu les impressores s’instal·laran de manera automàtica.
    • En la resta de casos seran els tècnics de l’empresa SEMIC qui les instal·larà.
    • En TOTS els casos, els tècnics de SEMIC comprovaran que el teu equip pot imprimir correctament.
  • Hi ha algun tipus de formació del nou sistema d’impressió?
    • Sí, durant els dies del desplegament en el teu edifici, es programaran sessions formatives. En el segon correu que rebis previ al desplegament es detallaran els dies i espais on es faran aquestes sessions. Les sessions són obertes i no cal que facis cap inscripció prèvia per assistir-hi.
  • El tècnic de SEMIC ha marxat però tinc algun problema amb la impressió
    • Si el tècnic ja ha passat pel teu equip però has detectat algun problema posteriorment:
      • Reinicia l’equip si encara no ho has fet.
      • Si encara s’està produint el desplegament en el teu edifici, contacta amb l’empresa per correu electrònic a desplegamentimpressio@semic.es i el tècnic tornarà a passar pel teu equip.
      • Si el desplegament ja ha acabat en el teu edifici, contacta amb el PAU.
  • Tinc més dubtes