Gestió d’actius i de la configuració de TIC

L’Àrea TIC té l’encàrrec de gestionar els actius TIC  i les seves configuracions, amb la finalitat de contribuir al millor ús de la informàtica a la nostra universitat. Aquesta tasca inclou l’inventari físic i lògic de tots els equipaments informàtics adquirits o llogats per la Universitat de Barcelona (ordinadors personals, servidors, portàtils, impressores).

L’ elaboració i actualització continuada de l’inventari ve facilitada per noves eines que automatitzen bona part de la feina, garantint que la informació enregistrada serà tractada amb la màxima reserva i d’acord amb la reglamentació de protecció de dades

Nova etiqueta identificadora

En els propers dies els responsables informàtics de cada zona contactaran amb els responsables dels departaments i unitats  per a identificar, recollir i actualitzar la informació del seu equipament informàtic.

Si voleu més informació sobre  la nova etiqueta identificadora, l’abast dels equips gestionats, … podeu consultar les pàgines WEB de gestió d’actius i de la configuració de TIC