Llicències Autodesk gratuïtes per a centres educatius

autodesk-logoAutodesk ha ampliat la seva oferta de software educatiu gratuït a Europa. A partir d’octubre de 2014 les universitats europees poden fer ús gratuït de programari d’Autodesk per la seva activitat docent i d’investigació sense ànim de lucre.

Els estudiants i professors ja fa anys que tenen accés gratuït a les llicències per a usos relacionats amb els estudis universitaris, però l’ús gratuït a aules de docència dins les universitats estava limitat al mercat USA.

Els centres universitaris interessats en utilitzar les llicències gratuïtament han de donar-se d’alta com a Academic Resource Center (ARC), i ja podran descarregar les llicències per a instal·lar en els equips de les aules docents o de recerca.

Malauradament l’ús per gestió o treballs de recerca per tercers no queden coberts sota l’acord ARC.

Trobareu informació sobre aquest programa a la WEB d’Autodesk Espanya i la WEB d’Autodesk Internacional.

Per a qualsevol consulta sobre els programes d’Autodesk podeu consultar amb el PAU.