Nou programari disponible pels estudiants i professorat per treballar des de casa

A la web de Programari de l’Àrea de Tecnologies, apartat Serveis per Alumnes, hem actualitzat la informació perquè els estudiants puguin descarregar software com Adobe CC, SPSS i SAS per treballar en els seus equips personals des de casa.

Davant de la crisi actual, la UB ha negociat amb IBM l’ampliació de prestacions de la llicència campus que tenia contractada de SPSS 25, passant a l’edició IBM Statistics Premium. Amb la nova llicència s’inclouen tots els mòduls d’anàlisi: SPSS Missing Values, SPSS Decision Trees, SPSS Direct Marketing, SPSS Neural Networks, etc… i també l’accés al col·lectiu d’estudiants, de manera que puguin instal·lar-se SPSS en els seus equips personals.

La condició d’obligat compliment és que l’estudiant només usarà SPSS 25 dins del seu procés d’aprenentatge.

Adobe també ens ofereix llicències gratuïtes d’Adobe CC perquè els estudiants i professors dels centres acadèmics que ja tenien contractes llicències Creative Cloud Shared Devices, puguin treballar des de casa. A la UB tenen contractades llicències Creative Cloud Shared Device aquestes facultats:

• Facultat de Belles Arts
  • Facultat de Filologia i Comunicació
  • Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals

Tots els Estudiants i PDI d’aquests centres tenen activat l’accés temporal a l’Adobe CC des de casa perquè puguin continuar la seva feina de forma remota.

La condició d’obligat compliment és que els estudiants i professors només usaran els productes ADOBE CC per la seva activitat acadèmica.

UCINET també ens ha donat el vistiplau perquè els estudiants puguin accedir al software per treballar des de casa.

Per a més informació i per consultar la disponibilitat d’altre software per estudiants, consulteu les pàgines de la web de Programari i el Catàleg de programari sota el col·lectiu “Estudiants”.