Nova versió de Campus Virtual: Millores pròpies de la UB

cvEl pròxim 25 de juliol instal·larem la nova versió de Campus Virtual que inclou una sèrie de millores que us expliquem  en dues entrades en el blog.

En aquesta primera entrada us detallem les millores pròpies de la UB:

• Usuaris ficticis

S’ha afegit més seguretat en el bloc d’usuaris ficticis, de tal manera que si algun professor inscriu un d’aquests usuaris amb un rol diferent al d’alumne, el sistema passat un temps, el traurà aquest rol del curs.

• Entrada

Hem adaptat l’entrada al campus al nou sistema d’autenticació de la UB. Amb el nou sistema, si s’accedeix al campus estant autenticat en una altra aplicació corporativa de la UB (Gr@d, MonUB, Intranet UB, etc) que utilitzi aquest sistema, s’hi accedeix de manera automàtica.

• Temes UB

S’ha modificat la visualització de les pàgines amb els temes UB per adaptar-los a la nova imatge corporativa.

• Informe inscripcions UB Giga

S’ha creat un nou informe que apareix dins del bloc UB Administració, que mostra els canvis realitzats en els paràmetres que permeten sincronitzar els alumnes del curs amb les dades del GIGA.
L’informe mostra la llista amb els canvis ordenats de manera que es vegin primer els més recents, amb la data i hora del canvi, el nom de l’usuari/a que ha fet el canvi i quin era el valor anterior i quin el valor actual.

Exemple d’informe Inscripcions UB GIGA

informe_inscripcions_ub_gigaTasques programades

S’han reprogramat i individualitzat totes les tasques programades de les adaptacions i integracions UB que s’executen directament en el servidor per poder configurar-les de forma separada i aconseguir que davant una errada imprevista d’execució d’una d’elles no afecti les que s’executen després.

En la pròxima entrada us detallarem les millores de la nova versió de Moodle.

2 comentaris a “Nova versió de Campus Virtual: Millores pròpies de la UB

1. Retroenllaç: Nova versió de Campus Virtual (II): Millores pròpies de Moodle | BlogTIC UB

2. Retroenllaç: Nova versió de Campus Virtual: Millores pròpies de Moodle | BlogTIC UB