Propera campanya de renovació de rèntings en marxa

Ja està en marxa la nova campanya de renovació d’equips de sobretaula adquirits amb rèntings. El passat 7 d’octubre es va confirmar la resolució d’adjudicació de la contractació del subministrament de 1.520 equips informàtics per la Universitat de Barcelona i 49 pel Parc Científic de Barcelona. És la primera vegada que s’ha fet una licitació conjunta d’equipament amb el PCB.

Aquests nous equips permetran renovar 420 equips d’aules d’informàtica i 1.100 equips de sobretaula per PDI i PAS de la Universitat de Barcelona.

renting31El nou Rènting 31 substituirà als equips de sobretaula dels antics R17.B i R21 que es troben distribuïts en aules d’informàtica i CRAI.

El nou Rènting 32 substituirà als equips de sobretaula de l’antic R18 que actualment està en ús per part de PDI i PAS.

Els responsables d’informàtica de la vostra zona ja han començat a contactar amb els responsables dels centres, departaments i serveis per a confirmar els equips que s’han de renovar.

Està previst fer el desplegament dels equips de les aules d’informàtica (R31), entre el desembre i el gener per començar el segon quadrimestre amb els equips nous ja instal·lats.

Pels equips de PDI i PAS (R32), la previsió és començar a mitjans de gener. Al llarg del mes de gener acabarem de concretar dates i enviarem informació als usuaris destinataris dels nous equips.

Per poder fer la renovació de la totalitat dels 1.100 equips obsolets de PAS i PDI, els equips de  R32, arribaran amb la CPU, el teclat i el ratolí, però sense pantalla. Reutilitzarem els monitors dels equips anteriors, ja que encara estan en bon estat. Serà responsabilitat dels centres, departaments o serveis la renovació o reparació de les pantalles.

Per qualsevol aclariment, si us plau, contacteu amb els responsables informàtics de la zona i amb el PAU

Un comentari a “Propera campanya de renovació de rèntings en marxa