Signatura electrònica per a les renovacions de contractes de professorat associat

En relació a la notícia Implantació de l’administració electrònica en l’àmbit dels recursos humans publicada a la Intranet i adreçada al professorat associat us volem comentar que, dels diferents mitjans de signatura electrònica que s’enumeren a la notícia:

DNIe: emès per la Direcció General de Policia.
IdCAT: emès per l’Agència Catalana d’Identificació (CatCert).
FNMT persona física: emès per CERES (Reial Casa de la Moneda).
T-CAT: el professorat associat que disposi de T-CAT en el carnet universitari per signar actes de qualificació també el podrà utilitzar si no ha caducat.

us recomanem fer servir el IdCat o el FNMT persona física, si no disposeu del T-CAT, perquè no instal·len cap programari a l’ordinador.

Els equips de la Universitat estan preparats amb el programari necessari perquè funcioni el T-CAT i aquest programari pot ser incompatible amb el del DNIe.

Per qualsevol dubte, i sempre que estiguin relacionats amb tràmits de la Universitat amb certificat digitals, podeu contactar amb el PAU.