Sol·licitud telemàtica de títols de grau

La UB ja ha lliurat el primer resguard de títol de grau sol·licitat totalment per Internet sense necessitat que l’alumne vagi a la Secretaria de Centre.

Per tal de sol·licitar el Títol Oficial cal que l’alumne presenti la sol·licitud signada, còpia del DNI i, si és el cas, la còpia del carnet de Família Nombrosa per si demana descompte amb la taxa del títol.

Amb la sol·licitud telemàtica que ara hem posat en marxa, l’alumne pot autoritzar la consulta d’aquestes dades del DNI i carnet de FN via Administració Oberta de Catalunya (AOC) que retornarà la informació i permetrà verificar-la amb les dades que apunta l’alumne, traslladant les majúscules i accents. Aquests documents es desen en el gestor documental de la UB acompanyant el tràmit de sol·licitud.

Imatge del formulari de l’alumne on autoritza a la UB a comprovar les dades a Via Obertapeticio_electronicaL’alumne rebrà per correu electrònic un document signat electrònicament per la UB on hi les dades de la seva sol·licitud, igualment es registra telemàticament per a tenir constància de la data i hora d’aquesta i que l’alumne tingui garanties del procés.

Un cop verificada la informació per la Secretaria de Centre, l’alumne rebrà per correu electrònic el resguard de pagament dels drets del títol signat digitalment i amb codi segur de verificació (CSV).

Si l’alumne realitza el pagament per Internet, s’estalvia d’haver d’anar presencialment al Centre, aportar documentació i signar la sol·licitud.

El nou procediment està en funcionament en dues Facultats i pròximament s’anirà estenent a la resta de centres de la UB.

Aquesta aplicació s’ha dissenyat i realitzat a l’Àrea TIC amb la col·laboració i les directrius de l’Àrea Acadèmica i Secretaria General de la UB.

2 comentaris a “Sol·licitud telemàtica de títols de grau