Tramitació de comptes de correu pel personal extern en 2012

Des de l’Àrea de Tecnologies es tramiten les altes, baixes i modificacions dels comptes de correu del personal extern o col·laborador i personal jubilat de la UB.

Cal recordar:

Respecte al personal extern o col·laborador:

Són els directors de departament o caps de servei/unitat qui poden sol·licitar una adreça de correu @ub.edu per al seu personal col·laborador que no està vinculat per contracte amb la UB. Per això és necessari el vist-i-plau del cap de la unitat orgànica corresponent.

• El personal extern o col·laborador apareix en el  Directori de la Universitat de Barcelona dins del departament o unitat del cap de la unitat orgànica corresponent.
  • La durada màxima d’aquest compte és d’un any.
  • L’alta en aquest servei també dóna accés a la resta de serveis de la Universitat que necessiten autenticació UB com pot ser: wifi ub, servidor de fitxers …
  • Es pot sol·licitar la baixa abans d’un any
  • Cal sol·licitar la renovació del compte
  • Les denegacions dels comptes es produeixen en cas de que la sol·licitud estigui incorrecta o faltin dades com el responsable, en cas de no poder corregir aquesta informació no es tramita la sol·licitud

Respecte al personal jubilat:

• La petició de mantenir el compte i la seva renovació anual la fa la pròpia persona interessada.
  • El personal jubilat no apareix en el Directori.
Nombre d'accions efectuades en 2012 sobre comptes de correu extern

externsMés informació sobre com obtenir un compte