Estadístiques de visites a la web de la UB

L’Àrea de Tecnologies ha fet una comparativa sobre l’ús  dels diferents navegadors i plataformes emprades per accedir a la web de la UB  a partir de les dades recollides de les visites a la web.

Aquestes dades, recollides en un informe, diferencien les visites al web institucional, a la intranet d’alumnes i a la intranet del PAS – PDI.

estadistPortalsWebAquest és el segon informe que es publica amb aquesta informació i  s’observa, com a dada més significativa que, en el cas de consultes a la web institucional, Chrome ha passat a ser el navegador més utilitzat per sobre d’Internet Explorer i en el cas de l’accés a la intranet per part de PAS  i PDI , Firefox es col·loca en primera posició superant també a Internet Explorer.

L’objectiu de publicar aquesta informació és que els creadors i desenvolupadors de productes web per a la UB puguin consultar els navegadors i plataformes dels usuaris que visiten la web de la UB i ho tinguin en compte en el moment d’escollir les tecnologies de programació i disseny més adequades.

Si esteu interessats podeu consultar els informes  prèvia autenticació.