Guies de connexió a la Wifi EDUROAM

eduroamEl servei Eduroam (contracció d’ education roaming) permet que estudiants, investigadors, docents i personal de les institucions participants tinguin connectivitat a Internet a través del seu propi campus i quan visiten les altres institucions. La Universitat de Barcelona forma part de la iniciativa Eduroam i proporciona accés Internet als usuaris de totes les institucions que participen en el projecte fent servir la xarxa sense fils institucional de la UB en el SSID eduroam.

En la següent pàgina  trobareu  les instruccions de configuració per a la connexió dels dispositius mòbils per aquests sistemes operatius:

• Windows 7 / Vista
  • Windows XP
  • Ubuntu
  • Mac OS X
  • Android
  • Symbian
  • BlackBerry
  • Iphone

També us recomanem consultar la pàgina de preguntes freqüents per resoldre altres dubtes