Millores en la xarxa informàtica de la Facultat de Geografia i Història i Filosofia

Durant els dies 25, 27, 29 de novembre i 2 de desembre es duran  a terme les següents actuacions per millorar la xarxa informàtica de les Facultats de Geografia i Història i Filosofia:

• Millora de l’enllaç amb el nucli central de la xarxa,  a fi d’optimitzar l’accés de sortida tan a Internet com l’accés als recursos informatitzats de la Universitat Barcelona.
  • Millora de l’electrònica de xarxa en substitució d’electrònica obsoleta.
  • Millora de l’ample de banda d’accés als armaris que donen servei als usuaris.

FacGHAquestes actuacions s’han programat a primera hora del matí  per afectar el menys possible al servei de docència i activitats dels professors tot i que algunes necessiten talls intermitents.

Per qualsevol consulta podeu contactar amb  el  PAU