VIII edició de les Jornades de Programari Lliure

La VIII edició de les Jornades de Programari Lliure (JPL) tindrà  lloc a la Universitat de Barcelona, del dia 1 al 4 de juliol de 2009.

Les JPL  tenen com a principal objectiu la difusió del programari lliure.

Són una plataforma per donar a conèixer les activitats en que intervé el programari lliure i que es porten a terme a les diverses universitats catalanes i a altres sectors del país, inclosa l’administració. En aquest congrés es debatrà  com potenciar l’ús del programari lliure a la societat en general i , particularment, a la recerca, desenvolupament i docència .

L’assistència a les JPL és gratuïta.

Seu

Aquesta  VIII edició de les JPL tindrà lloc a l’Edifici Central de la Universitat de Barcelona, hostatjada per la Facultat de Matemàtiques.

Calendari

• Inscripció xerrades curtes: fins 30 de maig de 2009.
  • Notificació d’acceptació comunicacions: 29 de maig de 2009.
  • Jornades: del 1 al 4 de juliol de 2009. El nucli tindrà lloc els dies 1, 2 i 3. El dia 4 fa d’embolcall

Per a més informació consulteu  http://www.jornadespl.org/