Adobe Connect Meeting VS Skype Empresarial

En l’actualitat existeixen diferents aplicacions que són una plataforma de comunicació i col·laboració, es a dir, aplicacions que ens permeten realitzar videoconferències i missatgeria instantània.

noticia

Dues de les més emprades són Skype Empresarial i Adobe Connect Meeting. Totes dues funcionen en la gran majoria de sistemes operatius (Windows, Mac i Linux) i en qualsevol dispositiu (mòbil, portàtil, sobretaula).

A més de les funcions més habituals (videoconferència i missatgeria instantània), aquestes aplicacions ens permeten:

• Realitzar connexions amb qualsevol usuari encara que no tinguin compte ni de Skype ni d’Adobe Connect, només enviant una invitació i disposar d’una connexió a internet.
  • Compartir pantalla, és a dir, el moderador pot mostrar el que té a la pantalla del seu equip mentre realitzem la videoconferència.
  • Compartir arxius amb els participants.
  • Programar reunions.

L’aplicació Skype Empresarial, fruit del conveni de col·laboració de la Universitat de Barcelona i Microsoft, està disponible per tot el PDI i PAS sense cap cost. Consulteu la pàgina d’ajuda on podreu accedir a manuals i guies d’ús.

En canvi, Adobe Connect és un software amb cost del qual la Universitat de Barcelona no disposa llicència, podeu trobar més informació a http://www.adobe.com/products/adobeconnect.html