Error d’adreça incorrecta en respondre a un alumne

A vegades, quan responem a un correu d’un alumne, aquest correu no es pot entregar i rebem un altre correu avisant-nos del problema.

Quan passa això?

Si rebem un correu i l’emissor (alumne) té una adreça de correu tipus xxxx@ub.edu on xxxx és l’identificador de l’alumne.

– Exemple en fer un respondre –

errorCorreuAlumneSi enviem aquest correu el sistema ens retornarà un altre per avisar-nos que no s’ha pogut lliurar el missatge

– Exemple de correu que rep la persona que respon a l’alumne –

errorCorreuAlumne2

Què cal fer?

Hem de contactar amb el Servei d’Atenció a l’Estudiant (SAE)  perquè a través de l’identificador de l’alumne podrà saber quin alumne ha enviat el correu  i contactar amb aquest per informar-li de com pot solucionar l’error.

Quina és la solució?

Tot i que  des de l’Àrea de Tecnologies s’està treballant per resoldre aquest problema, la  solució ràpida cal que l’apliqui l’alumne ja que es tracta de modificar la identitat des de l’aplicatiu de correu webmail, concretament cal anar a:

Opcions > Opcions generals > Informació personal

Es pot crear una identitat nova o utilitzar la identitat predeterminada si està configurada per defecte.

En tot cas, és molt important revisar el camp “La teva adreça de resposta”, i si apareix l’  identificador de l’alumne substituir-lo per una adreça de correu vàlida.

Podeu consultar l’ ajuda on s’explica pas a pas com fer aquest canvi

Un comentari a “Error d’adreça incorrecta en respondre a un alumne

1. Retroenllaç: Solucionats la majoria d’errors en adreces de correu dels alumnes | BlogTIC UB