Nova aplicació per generar pàgines Web personals des de Curricul@

El passat 4 de desembre, a la sala de Graus de la Facultat de Dret, el degà, Dr. Enoch Alberti, va presentar una nova eina per generar pàgines web personals des de l’aplicació Curricul@, desenvolupada per l’equip del GREC. Aquest mòdul permet construir, de forma fàcil e intuïtiva, i a partir de la informació recollida en el seu currículum, dos tipus de pàgines:

• Pàgines pròpies, on l’investigador decideix la informació que vol posar.
  • Pàgines institucionals (es poden visualitzar des dels directoris de facultat, de departament, etc.), on la informació que mostra la pàgina s’ajusta al format i contingut que decideixi l’òrgan institucional propietari de la Web. Aquest estàndard és configurable des de l’aplicació GREC.

wpGRECalblog

L’eina va tenir una molt bona acollida entre els assistents, professors de la facultat, que veuen en ella una manera fàcil i còmoda per poder fer-se pàgines Web, tant les pròpies com les institucionals.

Aquest model, obre el camí a la resta de facultats i/o departaments a poder oferir en el seu directori de professors una pàgina web ‘a mida’, però que segueix tots els estàndards de format que marca la UB. De fet, el Vicerector de Comunicació i Projecció, Dr. Quetglas, ha donat el seu vistiplau a tirar endavant el projecte de pàgina Web personal institucional.