Un milió de notificacions vistes a l’aplicació mòbil UB Avisos de qualificacions

Hem superat el milió de notificacions vistes de l’aplicació mòbil UB Avisos de qualificacions.

notifPant.jpgDes de la seva publicació, al juny de 2012, l’aplicació mòbil està enviant notificacions Push als mòbils dels alumnes de la UB en el moment que una qualificació s’incorpora al seu expedient acadèmic o bé informació sobre l’estat de la seva beca de col·laboració amb la UB.

Igualment permet consultar l’expedient acadèmic de tots els cursos de l’alumne.

Les notificacions Push són avisos que arriben al mòbil sense necessitat que des del mòbil es faci cap acció.

Les notificacions s’envien durant tot l’any.Són els mesos de febrer i juliol els que presenten major activitat, coincidint amb l’època d’exàmens i actualitzacions d’actes. Al febrer del 2015 es van enviar 134.309 notificacions i durant el juliol del mateix any van ser 150.671. En total, es van enviar 489.808 notificacions al llarg de l’any 2015.

notif2015

L’aplicació està disponible per a dispositius Android i iOS(iPhone/iPad) i es pot descarregar en: