ATLAS TI al Catàleg de Programari

La recerca qualitativa, QDA (Qualitative Data Analisys), ha esdevingut una eina imprescindible en totes les disciplines relacionades amb les Ciències Socials i les Humanitats en general. En altres disciplines, com les Ciències de la Salut, tot i dominar un enfocament quantitatiu, o estadístic, s’estén la necessitat d’usar estratègies d’anàlisi mixt, incorporant-ne a la recerca l’anàlisi qualitatiu.

Des d’aquest curs 2019-2020 la Universitat de Barcelona disposa d’una llicència de campus d’ATLAS TI, per molts la referència principal entre les eines d’anàlisi qualitatiu (QDA).

Amb aquesta contractació l’Àrea TIC  resol una demanda, tant per la docència com per la recerca, molt transversal entre diferents ensenyaments i facultats.

La llicència està disponible als usuaris UB: professors, investigadors i alumnes, que poden gestionar les seves sol·licituds al Catàleg de programari.

La llicència inclou també les instal·lacions en els equips personals dels usuaris.

Per a més informació sobre aquest programari, accedeix a la web del producte.